کیان جونیکیان جونی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات جوجوی مامان

کیان مامی هفت ماهه میشود

1392/4/25 8:46
نویسنده : مامان معصومه
103 بازدید
اشتراک گذاری

91/05/23

الهی دورت بگردم مامان حسابی داری اقا میشی عزیزم

چقدر داره زود می گذره این روزا..........

روزای عسل ریختن این وروجک........

سخته اما شیرین

Blow a Kiss

بعضی موقع ها از خستگی نای حرف ندارم اما یه خنده شیرینت روحم جسممو تازه میکنه گلم

هیچ موقع فکر نمی کردم اینقده نی نی داری سخت باشه

گاهی حوصله خودمو هم ندارم

گاهی حال جسمیم خوب نیست اما یه موجود دیگه بهت وابستس با کلی دل نازکی و دل اندازه قد یه گنجشک

عشقت نمی زاره اوقاتم تلخ بشه مهربونم

اندر احوالات کیانم:

کامل میشینی

وقتی سرفه می کنم الکی شروع می کنی سرفه کردن الکی

وقتی غذا میل نداری شروع می کنی بوووو کردن همشو می پاشی بیرون

الان زل زدی به من بووووووووو میکنی تو روروئک

قتی می خوای منو صدا کنی گاه میگی مه مه با فتحه یا میگی او او و زبونتو مینی سقف دهنت که من بهت نیگاه کنم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)