کیان جونیکیان جونی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات جوجوی مامان

مامانی پونزده ماهگیت مبارک گلم

1392/4/25 9:36
نویسنده : مامان معصومه
152 بازدید
اشتراک گذاری

 

92/01/21

سلام عزیز دلم

مامانی الهی دورت بگرده که اینقده شکر پاره شدی عزیز

دپروز واسه اولین بار حس کردم می تونم بهت تکیه کنم گلم

واسه اولین بار حس کردم عصای دستمی مادر

غروب خیلی دلم گرفته بود بغض کرده بودم الهی قربون دل کوچولوت بشم اومدی کلی نازم کردی بعد با اون لبای کوچولوت که هنوز بوسیدن بلد نیست سرتو نزدیکم کردی لباتو گذاشتی رو گونم بعد چون نمی دونستی چه جوری باید بوسم کنی یه نفس عمیق کنار لپم کشیدی که مثلا بوسم کردی!

وای نمی دونی چه حسی داشتم

احساس غرور داشتم خدایا یعنی من تا حالا نفهمیده بودم پسرم بزرگ شده می فهمه مامانش دلش گرفته...

خدایا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)