کیان جونیکیان جونی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات جوجوی مامان

یادش به خیر وقتی سه ماهه بودی...

1392/5/9 21:03
نویسنده : مامان معصومه
290 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اومدم یادی از گذشته ها کنم

خدایا چقدر زود می گذره و من لحظه به لحظه شاهد قد کشیدن و بزرگ شدنتم مادر...

اومدی تا همه کس مامان و بابات باشی عزیز

نوروز 91 و طبق معمول پسملی ما لالا تشریف داره

فدای لبخندت کچل من...

سیزده به در 91 که رکوردتو شکستی و از ساعت 11 صبح لالا کردی خمیازهتا وقتی برگشتیم یعنی 8 شب یه نفس خوابیدی

مامانی گاهی میومدم دستمو جلوی بینیت می گرفتم ببینم دور از جونت نفس می کشیسوال

 

همیشه عادت داشتی موقع لالا دستتو رو صورت می ذاشتی

هفتم عید نودو یک رفتیم حموم قجر تو شهر خودمون

قلقله بود پر از مسافر

تو حموم آدمک هایی درست کرده بودن که تو هر حجره حموم در حال انجام یه رسم از شهرمون بودن

آدمک ها ها در حال پختن شیرینی و باقلوای سنتی قزوین

 

آدمک ها بک گراند عکس در حال رقص کردی بودن که یکی از اقوام مقیم شهر قزوین هستند

اجرای تعذیه در ایام عزاداری در قزوین

حموم های قدیم

کیان کوچولو با مامانش در کنار سفره هفت سین تو حموم قجر

و این بود ماجرا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی رادوین
26 مرداد 92 16:14
قربون کیان خوشخواب نازم بشم من.

جالبه رادوین هم خیلی می خواید که همه می گفتن چقدر بچه آرومیه...الان از رو مبل ها بالا می ره و می ره اپن و یه کارهایی کی کنه که همه تعجب می کنن!!!




قربون رادوین عزیزم بشم من!

اما لیلا جون خداییش بهش نمیاد شیطون باشه هاااااا



فقط بهش همون پسمل متفکر میاد


مامان فاطمه
12 شهریور 92 15:56
آخی چقدر ناز خوابیده
یادش بخیر چه زود گذشت
لینکتون کردیم


قربونت فاطمه جون لطف داری

منم لینکت می کنم گل پسرتو ببوسسسسسسسس