کیان جونیکیان جونی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات جوجوی مامان

رفتی تو شش ماه گلم

1392/4/25 8:35
نویسنده : مامان معصومه
84 بازدید
اشتراک گذاری

91/03/21

خدای مهربانم!
من به دنبال معجزه ها نمیگردم...من در حسرت عصایی که اژدها میشود و دمی
مسیحایی نیستم که نابنایی شفا دهد و مرده ای را زنده...
معجزه همین جاست!در برمن!
جنین دوهه ای که سال پیش در چنین روزهایی تنها توده ای بی حرکت بود 
اکنون کودکی است پنج ماهه که هر روز مرا به شگفت می آورد...

کیان 2روزه

کیان پنج ماهه

هر روز قدرت
بی پایان تو را به رخم می کشد و بارها مرا به حیرت فرومی برد و از خود میپرسم
چطور می دانست که باید این کار را اینگونه انجام دهد؟
و تو هستی...
از آن بالا لبخند می زنی به حیرت من....
و من هستم ....
این پایین سر به سجده میگذارم از قدرت تو...
خدای نزدیک و دورم...
خدای پنهان و پیدایم...
بیاموز به فرزندم که هیچ نیستیم بی تو و همه ایم با تو...
بیاموز به فرزندم که هر انسان قطره ای لرزان و آسیب پذیر است تا نپیوسته باشد 
به اقیانوس بی کران خداوندیت....

 

 

دردونه من! کیان نازنینم
5ماه با عشق کنار هم زندگی کردیم و چقدر خوشحالم که تو رو دارم
اصلا باورم نمیشه که نصف سال رو با هم گذروندیم و تقریبا 150 روزه که پا به پای هم پیش رفتیم
الان دیگه واسه خودت مرد کوچولویی شدی که اصلا با روز اولت قابل مقایسه نیستی
از مهارتهای پسر گلم تا الان براش بگم که :
قشنگ آواز میخونی و حرف میزنی و دیگه من و بابا و مامان جون و اطرافیان نزدیک رو کامل میشناسی و وقتی تنهات میذاریم شروع میکنی به نق نق کردن و گریه...
ولی وقتی میایم پیشت کلی خوشحال میشی و ذوق میکنی
با غریبه ها زیاد آشنایی نشون نمیدی و نهایت یه خنده خیلی کوچولو ولی به مرور باهاشون آشنا میشی ولی ما کافیه بهت یه نگاه کنیم تا اون خنده قشنگه رو نثارمون کنی و ما کلیییییی کیف کنیم 
همش دلت میخواد یکی پیشت باشه و باهات بازی کنه و حرف بزنه
اسباب بازیهاتو دوست داری و وقتی میدیم دستت سریع میکنیشون توی دهنت
البته فقط که اسباب بازی نیست هر چی که گیرت بیاد سریع میکنی توی دهنت و وقتی ازت میگیریمش شروع میکنی به گریه کردن
هنوز دندون درنیاوردی ولی فکر کنم جای دندونات خیلی میخاره و اذیت میشی و بعضی وقتها هر چیزی رو دوست داری محکم به لثه هات بکشی
نفس من! نگاهت را قاب می گیرم ، در پس آن لبخند ، که به من شور و نشاط و شادابی می بخشد
و در آخر
.
.
.
آسمان با وسعتش تقدیم تو
رقص ماهی های دریا مال تو
هر چه دارم از تو دارم مهربان
زندگیم امروز و فردا مال تو
نازنین پسرم!

 


5ماهت تموم شد قند عسلم

خیلیییییییییی دوستت دارم عزیزم خیلیییییییییی زیاد

 

مامانی الان اوج امتحانامه اما جوجومو ننونستم فراموشش کنم اول اومدم بهت تبریک بگم ماهگردیتو نفسم.......


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)