کیان جونیکیان جونی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات جوجوی مامان

هوراااااااااا مامانی امتحانام تموم شد

1392/4/25 8:35
نویسنده : مامان معصومه
107 بازدید
اشتراک گذاری

91/04/05

سلام مامانی

امروز اومدم ازت تقدیر و تشکر ویژه بکنم

نفسم

دیروز دیگه امتحانام تمومید میسی مامانی تو این مدت تحملم کردی

ببخشید اگه بعضی روزا خسته بودم و بغلت نکردم

ببخشید اگه شبا از خستگی بهت اخم کردم

ببخشید اگه همیشه باهات نبودم

اما تو عمرمی مادر

دوست دارم ازین بعد همه وقتمو وقفت کنم گلم

می دونی بعضی روزا چه فکری می کنم پیش خودم

این که من لیاقت این همه لطف خدا رو بابت شما ندارم

بعضی موقع ها حیرت می کنم از کارای خدا که واقعا با دادن گلی مث شما قدرت نمایی می کنه هنرمندیشو نشون ما می ده

این روزا همش دمری میوفتی اما حرص می خوری نمی تونی بری جلو و غر میزنی

دو تا نقطه سفید رو لثه هات افتاده اما هنوز خبری نشده

از خنده های شیرینت نگو که دل آدم آب می کنه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)