کیان جونیکیان جونی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات جوجوی مامان

کیان جونی دندون پنجمت مبارک

1392/4/25 8:59
نویسنده : مامان معصومه
127 بازدید
اشتراک گذاری

91/10/08

کیان عزیزم پنجمین دندونت درومد گلم مبارکت باشه مامانی

ماشالله چقدر زود بزرگ شدی تیکه بدنم

داری از بالا دندونای کناریتو درمیاری خیلی بدغذا شدی مامانی،و یکی از سختترین کارای دنیا شده غذا دادن به شما،همه به من می گن با این غذاهایی که تو پسلیت می دی باید تا حالا یلی شده باشه واسه خودش اما من با جون و دل هر روز صبح ازون فرنی معجونیا و سوپ معجونی است می درستم ،ناامید نمیشم هر چی باشه در آینده واسه خودت مرد میشی و دوست دارم بنیه قوی داشته باشی گلکم

اما از شیرین بازی هات بگم که دلم از جا کنده میشه فکرشو می کنم از فرط دوست داشتن

بهله جونم بگه واسه نانایت در سطح تیم ملی حرفه ای میشه اول فقط خودتو تکون می دادی و جلو وعقب می کردی اما کلی مدل داری واسه تکون دادن دستت جدیدا همزمان سرتم تکون می دی وای خدا می دونه چقدرررررررررر خوردنی میشی

کشوی لباساتو باز می کنی و با حرص و چنان جدیتی لباساتو پرت می کنی بیرون و میری توش میشینی بعضی موقع ها توش گیر می کنی و شروع می کنی گریه کردن

بلم ببینم توی این کشوی من چه خبله؟؟


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)