کیان جونیکیان جونی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات جوجوی مامان

یادش به خیر پارسال این موقع چه روزایی رو گذروندم

1392/4/25 9:00
نویسنده : مامان معصومه
89 بازدید
اشتراک گذاری

91/10/11

مامانی ازون موقع که دی ماه شده یه حس و حال خاصی دارم

چقدر روزگار زود می گذره و شما بزرگتر و آقاتر از روز قبل

مامانی با کلی سختی شما رو به دنیا آورد پارسال این موقع مث جغد همش شبا بیدار بودم کل بدنم کهیر زده بود که دکیم می گفت حساسیته و هیچ درمونی نداشتم با وجود بخاری های روشن کل جونم گر برمی داشت و زخم میشد هر روزش واسم قد یه ماه می گذشت که با وجود انتظار دیدنت قابل تحمل میشد گلم

babys-0179.gif from 123gifs.eu

خانم دکیم اوایل این ماه گفتن که اقا پسلیتن در خطرن و مامانی کل این ماه رو در صف سونوگرافی و NST گذروند

و با وجود شب بیداری های من شما هم ناراحت بودی اون تو

وقتی میرفتم NST باید 20 دقیقه زیر دستگاه می موندم و به صدای ضربان قلبت گوش می دادم هر بی نظمی تو شدای قلبت منو به خدا می رسوند تو اون 20 دقیقه کلی با صدای قلبت که کلی حرف داشت واسم از طرف یه فرشته کوچولو از بهشت درددل می کردم و این حس و حال هیچ کس به غیر من باهات نداشت

کلی حرف دارم مامانی جون باهات دوباره میام گلکم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)